učení

Dokumenty ke stažení
Detail
Název pole Obsah pole
ID zaznamu ph126979
Identifikátor kontrolního čísla CZ-PrDCC
Datum zpracování 20171017095856.8
Pole pevné délky 000731|n|anznnbabn n a|a
Zdroj katalogizace ABA001 cze ABA001
Konspekt 159.95 Vyšší duševní procesy Konspekt 17
MDT 159.953.5 MRF_2003
Věcné téma učení ph126979
Viz též autonomní učení ph398847
Viz též behaviorální terapie ph114133
Viz též instrumentální obohacování (metoda) ph807214
Viz též koncentrace (psychologie) ph705705
Viz též myšlenkové mapy ph661767
Viz též paměť ph123922
Viz též pojmové vyučování ph827246
Viz též psychodidaktika ph814129
Viz též řešení problémů ph137287
Viz též Podřazené heslo autoregulace učení ph810649
Viz též Podřazené heslo doučování ph874798
Viz též Podřazené heslo kompetence k učení ph708688
Viz též Podřazené heslo motorické učení ph705669
Viz též Podřazené heslo trénink paměti ph136760
Viz též reflexe (psychologie)
Obecná poznámka Používá se ve vstupním prvku pro vyjádření procesů získávání a předávání zkušeností, návyků, dovedností, znalostí, hodnot atd. Termín se také používá jako tematické zpřesnění, není-li ho možné vyjádřit vhodným termínem ve vstupním prvku (jako např. křesťanské učení), v tom případě není propojen s notací MDT.
Angl. ekvivalent learning eczenas
Údaje o zpracování wp20010927 jave
Údaje o zpracování wp20020313 jave
Údaje o zpracování wu20060310 jave
Údaje o zpracování wu20070601 irpi
Údaje o zpracování wu20111010 jave
Údaje o zpracování wu20120625 miry
Údaje o zpracování wu20120627 irpi
Údaje o zpracování wu20120829 jave
Údaje o zpracování wu20140602 miry
Údaje o zpracování co20140602 miry
Údaje o zpracování wu20140620 irpi
Údaje o zpracování wu20140627 jave
Údaje o zpracování wu20150901 irpi
Údaje o zpracování wu20160223 irpi
ID hesla v MeSH 000126979
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 ph126979
3 CZ-PrDCC
5 20171017095856.8
8 000731|n|anznnbabn n a|a
40 ## $a ABA001 $b cze $d ABA001
72 #7 $a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17
80 $a 159.953.5 $2 MRF_2003
150 $a učení $7 ph126979
550 $a autonomní učení $7 ph398847
550 $a behaviorální terapie $7 ph114133
550 $a instrumentální obohacování (metoda) $7 ph807214
550 $a koncentrace (psychologie) $7 ph705705
550 $a myšlenkové mapy $7 ph661767
550 $a paměť $7 ph123922
550 $a pojmové vyučování $7 ph827246
550 $a psychodidaktika $7 ph814129
550 $a řešení problémů $7 ph137287
550 $w h $a autoregulace učení $7 ph810649
550 $w h $a doučování $7 ph874798
550 $w h $a kompetence k učení $7 ph708688
550 $w h $a motorické učení $7 ph705669
550 $w h $a trénink paměti $7 ph136760
550 $a reflexe (psychologie)
680 $i Používá se ve vstupním prvku pro vyjádření procesů získávání a předávání zkušeností, návyků, dovedností, znalostí, hodnot atd. Termín se také používá jako tematické zpřesnění, není-li ho možné vyjádřit vhodným termínem ve vstupním prvku (jako např. křesťanské učení), v tom případě není propojen s notací MDT.
750 $a learning $2 eczenas
906 $a wp20010927 $b jave
906 $a wp20020313 $b jave
906 $a wu20060310 $b jave
906 $a wu20070601 $b irpi
906 $a wu20111010 $b jave
906 $a wu20120625 $b miry
906 $a wu20120627 $b irpi
906 $a wu20120829 $b jave
906 $a wu20140602 $b miry
906 $a co20140602 $b miry
906 $a wu20140620 $b irpi
906 $a wu20140627 $b jave
906 $a wu20150901 $b irpi
906 $a wu20160223 $b irpi
998 $a 000126979
Permanentní odkaz